Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
De gemiddelde levertijd is 5-10 werkdagen.

Let op: momenteel met COVID-19 kan er wat vertraging optreden, excuses voor het ongemak als dit gebeurd. 
De verwachte levertijd is voorbij, waar blijft mijn bestelling?!
In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt.

Je kunt de status van je bestelling checken via de volgende link: Volg mijn bestelling

Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan even contact op.
Ik mis een aantal producten bij mijn bestelling, hoe kan dat?
Niet alle producten worden verzonden in 1 pakket, daardoor kan het voorkomen dat er een aantal dagen tussen de leveringen zit.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten van de bestelling neemt onze partner geheel voor eigen rekening. Dat betekent dat je jouw bestelling gratis krijgt bezorgd.
Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, kan ik deze retourneren?
Ja. Je kunt iedere bestelling binnen 14 dagen aan onze partner retour sturen zonder opgaaf van reden. 
Ik wil een artikel retourneren, wat moet ik doen?
Als je niet tevreden bent over je bestelling kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. Producten dienen in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden. Het product mag geen gebruikssporen bevatten.

Een retourzending dient altijd te zijn voorzien van Track & Trace code. De zender is altijd verantwoordelijk voor de verzending.

-- Klik hier om een retourformulier te downloaden --
Waar vind ik mijn Track en Trace code?
Op deze pagina kun je jouw e-mailadres en bestelnummer invoeren om je pakketje te volgen.